قوانین و مقررات

استفاده از این وبسایت، به طور پیش فرض مؤید این اصل است که کاربر، تمامی قوانین زیر را پذیرفته و بنابراین ملزم به رعایت تمامی آن ها است. قوانینی که هدفشان حفظ  شأن مخاطبان سرمد خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که این قوانین ممکن است به مرور زمان تغییراتی یابند.

شرح خدمات

حامی فرهنگ سرمد به عنوان تسهیلگر و مشاور که فعالیت‌هایش را در راستای توانمندسازی سازمان‌های فرهنگی-دینی سامان داده، از سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده است. سرمد در مدت فعالیت خود همواره تلاش داشته تا با اتکا به مطالعات بنیادین و استفاده از تجربیات موجود، خدماتی همچون مشاوره‌های مدیریتی، رسانه‌ای و راهبردی در جهت ارتقاء کارآمدی و اثربخشی به مجموعه‌های فرهنگی-دینی ارائه دهد. همچنین بنیاد حامی فرهنگ سرمد، علاوه بر حمایت‌های مالی از سازمان‌های فرهنگی-دینی به عنوان مهمترین مخاطبان خود، کوشیده تا از طریق توسعۀ دانش اثرسنجی و ارزیابی فعالیت‌های این مجموعه‌ها، به خیرین امور فرهنگی نیز کمک کند تا کمک‌های‌شان را به صورت مؤثر و بهینه اعطاء کنند.

کپی رایت و مالکیت معنوی

مالکیت تمامی مندرجات و موارد استفاده شده در این وبسایت، متعلق به حامی فرهنگ سرمد می باشد. به طور مشخصتر،تمامی هویت بصری شامل لوگو، لوگوتایپ، ترکیب رنگ ها، و اسلوگان، و همچنین کلیۀ محتوای این وبسایت شامل صوت ها، مقاله ها، معرفی کتاب ها، عکس ها، ویدئوها، زیرنویس ویدئوها، معرفی بنیادها و موسسات، اطلاعات رویدادها، دارایی حامی فرهنگ سرمد محسوب شده و هرگونه بهره برداری و کپی برای استفاده های تجاری به هر شکل تخلف محسوب می شود. همچنین استفادۀ شخصی تنها با ذکر منبع و در اختیار گذاشتن لینک دقیق وبسایت حامی فرهنگ سرمد مجاز خواهد بود.

اطلاعات شخصی

در هنگام استفاده از این وبسایت، ممکن است اطلاعات تماس، مشخصات کلی مانند نام و نام خانوادگی شما پرسیده شود. حامی فرهنگ سرمد این اطمینان را به شما می دهد که تمام اطلاعات حاصل شده از این طریق، تنها در دسترس این مؤسسه باقی خواهد ماند و در هیج موردی غیر از فعالیت های فرهنگی و ارتباط با مخاطبان مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

رسیدگی به شکایات

وبسایت حامی فرهنگ سرمد تمام تلاش خود را می کند تا کاربران و فعالان فرهنگی، هنگام انجام هرگونه فعالیتی در این وبسایت  با حداکثر کیفیت و سهولت، عمل نموده و در نهایت، با رضایت کامل، محیط  سایت را ترک کنند. با این حال، در صورت وجود هرگونه نارضایتی، فرهنگ دوستان می توانند انتقاد و شکایت خود را با شماره تلفن مندرج در بخش تماس با ما در سایت (۰۲۱۸۸۲۲۲۳۰۵) تماس حاصل فرمایند.